Wednesday, April 30, 2008

Check it out..more about me..

and it goes...

1. Sangat memilih bila berkawan sebab terlalu mengambil berat definisi "kawan". Bagi aku orang yang aku kenal adalah orang yang aku pernah kenal. Dan kawan adalah orang yang bersama aku ketika aku senang dan susah

2. Sangat mudah untuk menyayangi. Aku sangat suka dengan baby sebab bila baby senyum aku rasa baby tuh nak ngorat aku..haha. bila aku dah kenal orang. Aku akan sebaik mungkin buat nice dengan orang tu. kalo xkenal pon, jeling2 konon2 dh knal..Dan tak nak kehilangan..emm sounds like ghey..hoho..

3.Sangat mudah tersentuh.Aku sangat mudah tersentuh dengan kebaikan dan juga sangat mudah terasa dengan orang.Bila orang baik dengan aku,even sedikit akan aku ingat sampai bila2,tapi bila aku terasa dengan orang,eventho org tu just tinggi suara, aku simpan dan jangan harap aku akan baik dah dengan orang tu.tapi aku still pegang ngn ayat hikmat " xkenal maka xcinta" ...kalo dah knal pun still mcm tuh gak...go to h***. Kalo suatu masa dulu aku selalu bercakap dengan korang,tetiba sekarang aku memang susah nak cakap dengan korang,maknanya adalah slack tuh.

4. Sombong.agakla kot..bile aku jumpa orang yang aku kenal,tapi org tu pernah sombong2 ngan aku.Stiap kali jupe aku akn sombong,tapi kkdg tu adalahs edikit senyuman.Tapi mmg biasanya kalo da lama sangat tak jupe,n just kenal biasa2 jer..aku jarang sapa orang..ehehe

5. Independent. ntahle..maybe cara aku idop menyebabkan aku lebih suke bergerak sendirian.Aku macam tak kesah je ppl surround me..walaupon agak lonely,tapi dah biasa la..

6. Aku suke bercakap2 dengan diri sendiri, xkira atas motosikal, mase naek tangga, mase nk tdo and tempat2 yang aku shaja ade...kadng2 otak pikir dlm melayu, tp mulut terjemah dalam english...mmg funny..sometimes i wondering why.. but then i realized that it' s good actualy to synchronize my thought with my ability to talk directly from the my precious otak! kdng2 idea yng bagus2 terkuar mse tuh...hahah

7. Bila aku da tak dapat kawal emosi aku atas certain masalah, aku tend to jalan2 melihat keagungan ciptaan ILAHI .lepak kt tmpat yang sunyi, tgok orng pancing ikan kt tasik, window shopping and the most important muhasah diri sejenak...

8. Aku xsuke orng yg xtahu bersosial and asyik terperap. bersosial tuh bukannye bermasalah sosial, tp die ade cara hidup yang melibatkan orng laen... bley g tgk wayang, bley g maen, bley wat try n error cooking recipe and tahu petua2 orng dahulu...sound very nice

9. The most important thing is, aku sgt senang suka n jatuh cinta dengan somebody yg very close ngn aku, tp ada bahayanye, aku akan cepat bosan.

10. Aku sangat suke swimming~kt utp nih kalo rasa nak swim tuh aku terus redah jek.mlam ke, petang ke, pagi ke.. sumer dah rasa.tp swim mlm2 best, air die suam.fyi, aku g sorng2 lak tuh..mmg kaki swim.naseb baik aku nih pndai berenang.setakat breast stroke and freestyle je le~jom2 g swim.

3 comments:

  1. kite same tang nom 9 tu,
    huhuhu..
    parah :p

    ReplyDelete
  2. heh..no 6 tu bkn stakat tu je.

    mmg byk ckp pon. heeee =p

    weyh bile nk blk?

    aku tetibe teringt umah la pulak.

    haish.

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)