Saturday, October 17, 2009

Susah sangat ke nak jawab~

Bismillahirahmanirahim & A very good day to bloggers~

Pernah tak bila ada orang tnya soklan, then tak jawab direct..trus melalut or loyar  buruk nye jwapan..hmm..Tanya A, jawab Z..jauh giler tersasar…or..jawab 1+2…not comparing apple to apple..Why does it happen??

So, apa suggestion nk buat kalo korang adalah:

a) Orang yang bertanya soklan tuh

b) Orang yang menjawab melalut/loyar buruk tuh

Your brilliant opinion is really2 appreciated~

P/s: Happy birthday to Hanis Bashir..neighbour kat depan umah~

6 comments:

  1. cakap kat b
    baik aku cakap ngan kambing...

    hiks
    :)

    ReplyDelete
  2. kalau a..
    tgk balik dia jwb myindir ke betul.. kalau menyindir ke main2 ke aku blah je..

    kalau b..
    aku kalau jawab loyar buruk tu ada timelah.. time nk gurau aku loyar lah kalau org yg tnya tu cepat marah aku pun cepat2 blah!

    ReplyDelete
  3. 1.Mungkin dia mengelak untuk menjawab sebab tu dia jawab menda lain. Manalah tau soalan ttg hati kan huhu :p
    2.Atau dia memeng tak reti nak menjawab
    3.Atau dia salah pendengaran, tanya A dia dengar Z jadi dia jawab Z ahaha

    ReplyDelete
  4. Intan:

    kambing yang pkai rantai tuh ker??

    ReplyDelete
  5. Boolah:

    kalo sms nak blah camne...hihi

    ReplyDelete
  6. Kak Iza:

    hehe..nice shot~ i like point no #1 tuh~

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)