Monday, November 24, 2008

Cinta Tiga Segi.

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

Aku masih dalam mood jiwang neh. Tak tau pasai apa. Sometimes, dengar lagu2 lama neh best. Layaaan..hehe.. Hari tuh aku ade terdengar sebuah lagu best + jiwang karatz nih kat KL Fm. Cinta Tiga Segi! Memang masyuk abes. Aku rasa dah ada banyak version lagu neh yang di'produce semula.Korang tengok kat Youtube, bersepah2 orang nyanyi balik. Ada yang tak pakai baju nyanyi ala2 buat video clip sendirik..haiyooo~

Aku ade terjumpa dalam Google gak, lagu nih berkisar kesah seorang mamat yang telah membunuh kekasihnya sebab main kayu tiga n dia tulis lirik lagu nih dalam penjara. Dari bilik banduan something like that.

Whatever it is, I am just attracting to the melody of this song. Super duper syiiookk! Haha. Abes jiwang la. Tapi kalau dihayati lirik lagu neh, bait-bait syahdu betik lah~

Kat sini, aku embedded video Youtube. Lagu nyanyian Kumpulan Kristal. Seyes, hari nih plak Kristal muncul dalam Konsert Jom Heboh Tv3 kat Batu Kawan nyanyi lagu nih.. Terus aku Google dari lirik yang dia nyanyi.. Jeng jeng jeng.... dapat pon. Tuh pon server yang host mp3 neh jem je..

Finally, aku managed to dload the mp3 completely! Meh dengar ramai2 yek

**This is schedule post..Hehe**



Bertahun sudah ku menunggu diri mu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untuk ku melupakan mu
Kerna kau ku cintai selalu
Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diri ku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju
Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diri ku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju
Dikau pinta untuk melepaskan mu
Terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajaran
Di dalam percintaan

4 comments:

  1. mat bunge lar si pitya sekarang nih

    ReplyDelete
  2. Naima:

    hehe.. sometimes, it's good to jiwang2..hehe

    ReplyDelete
  3. gila jiwang habissss~~~ lagu ni mmg taste aku. lagu ala2 rock kapak. mmg peberet aku rock kapak!!

    ReplyDelete
  4. Yun:

    ape kapak2? nk kapak ke? tggu ry hji..org gne kapak potong tulang lmbu~

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)