Monday, September 14, 2009

Counting days

Bismillahirahmanirahim & A very good day to bloggers~

Hari nih pegi opis dengan semangat berkobar2. Siap dengan to do list lagik. Sangat la productive. At the same time, kepala otak dan kat tempat laen. Nunnn jauh di kampung. Di tambah plak, dak2 nih dok ulang2 lagu raya, aku pon join sekaki lah. Bila sampai je lagu ‘Balik KAMPUNG’..Ouuhhh…tidak terkira gembiranyer~ hehe..

Even besar2 pon best beraya lagikk! Ha, lagik satu, ade senior engineer kasi duit raya ( duit syiling ) kat aku lepas aku mintak maen2 tadi. Hoho..

Aku : Nak raya dah nih, nak duit raya~

En. Yusof: Haa, nak ker?? Tadah tangan cepat

Aku pon tadah ler tangan, ingat maen2 jer

En Yusof: Nah..amik duit raya nihh

Dia kuarkan balang duit syiling dari dalam meje and tuang atas tadahan tapak tangan aku. Ada la dalam RM4.30..Hoho

Sarazila : Hang dapat duit raya kaaa?

Aku : Dapat!!! Nih haa..hehe

Aku pon gi tunjuk kat Sarazila si secretary opis aku tuh.. Hehe. Pahtuh, kad raya yang penuh dengan signature dak2 contractor pon aku dapat gak pagi tadi..Jangan jeles~

Samprit~

P/s: Gambo sekadar hiasan. Last year nyer kueh raya aku amik kat umah before masuk keje~

P/s/s: Tadi berbuka kat Restoran Nasik Ulam sebelah MRR2. Sangat beshhh!