Friday, November 25, 2011

Korean Drama~

Salam sejahtera semua. Saya sudah dapat ubat kepada penyakit malas~ haha..ade dalam koleksi soal jawab ustaz Idrus kat fesbuk tuh. Kalo rasa malas nak buat sesuatu, i.e semayang/baca Quran etc.. ubatnya terus buat apa yang dirasakan malas tuh masa tengah pikir malas tuh. Bangun dan terus amik wudhu dan solat. hehe..Sekian takzkirah untuk hari neh.

Berbalik kepada print screen dibawah neh, cube teka apakah ia? hehe.. Ok, jawapannya ialah koleksi Korean Drama yang aku sempat amik dari  Nina Yakuza. Tuh pon baru 30% asenye..ada lagik tapi sebab aku nk gih offshore, so bley layan dalam ERL/Flight/Boat.. Plus kalo ade Galaxy Tab 10.1 lagi la best. haha

image

Dalam banyak2 citer neh, sumer akan aku compare dengan citer My Girl and Full House~ Sebab 2 citer neh lah yang menjerat aku. hoho.. till then, bubbye..

P/s: Sekejup jer kan tahun 2011 berlalu pergi.. now dah end of November~ huhu… umur makin bertambah, amalan bagaimana?

No comments:

Post a Comment

Please leave your comment here =)