Tuesday, August 18, 2009

One Mom & Three Dads Part II

Bismillahirahmanirahim & A very good day to bloggers~

Thanks to Brother Faizal Celcom Centre Jalan Semarak yang tolong aku settle Celcom Broadband aku yang agak sengal since 2 hari lepas.

Okey, bersua kembali di dunia blog yang tanpa sempadan. Btw, aku masih lagi dibayangi dan diselubungi ‘korea mood’ selepas habes menonton One Mom and Three Dads [아빠셋 엄마하나 ]last Sunday.hoho. Masih terngiang2 kat telinga aku gaya bahasa derang.

Dek tergila-gilakan sangat citer tuh, aku sanggup print screen kan shot2 yang best mase last episode. Ape2 pon aku sangat2 suggest korang tengok citer nih. Mengisahkan budak2 lelaki yang tak tahu jaga baby handle baby sampi derang takmo berpisah dek terlalu sayangkan baby tuh. Terus dapat goosebumps!!

Mari baca description kat bawah yer, sila roll over your mouse. Si Nadhirah and Si Ilyana, bile mau amik DVD nih???

Cast :

  • Eugene as Song Na Young
  • Jo Hyun Jae as Han Soo Hyun
  • Jae Hee as Choi Kwang Hee
  • Shin Sung Rok as Na Hwang Kyung Tae
  • Kim Bin Woo as Park Seo Yeon
  • Joo Sang Wook as Jung Chan Young

Team leader aka bos Na Yeong

Dicussion nk g DubaiKyung Tae yang nangis sebab sayang baby tuhKwang Hee pon nangis gak - Most of the time die yang jaga sebab keje kt umah je Soo Hyun pon nangis gak sebab takmo berpisah ngn baby tuh, die nih sayang2 tapi tak tnjuk sgt...Nih la Ha Seon si baby Nih aku suka..Na Young

5 comments:

  1. esok pg aku amek!!! harap bersabar!! jgn bg org len potong queue!!

    ReplyDelete
  2. perghh...

    cntik tol aweks tu~~

    spe nme die?

    ReplyDelete
  3. betul-betul minat hang ngan citer ni eh...


    citer korea kalau tgk kat tv takde feel
    so tgk kat dvd
    baru suara ori
    kat tv da translate

    ;D

    ReplyDelete
  4. Nad:
    hehe..aku sudah kasi sama Ily sebab die udoh abes ACD...hihi

    ReplyDelete
  5. messyremo:
    hehe,,lawa kan? si ibu kepada Ha Seon tuh la..

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)