Monday, November 15, 2010

Hye honeybunch!

Salam sayang,

Ketika entry nih ditaip, saya masih dlm boat ke bintulu port dari Platform yang jauhnya 200km dari pesisir pantai Bintulu. Jarak perjalanan akan memakan masa selama 6 jam dan kadang2 lebey base on weather condition. Mabuk free lar kalau cuaca buruk dan ombak beralun-alun :)


Memandangkan cuaca cerah dan boat dalam keadaan stabil, boleylah layan novel nukilan Fauziah Ashari - sambunagn Ombak Rindu the series~

Kisah cinta Izzah & Hariz yang sgt la best. Ada 3 novel bersmbung2 Ombak Rindu then Cinta Tiada Akhirnya and yang tgh digagahi nak abeskan nih Rindu Cintaku. Kadang2 sangat terkesan dengan watak2 yang ada dalam novel nih. Izzah yang penyabar, lemah lembut, sopan, pandai masak dan sanagat pandai ambil hati Hariz dalam apa jua keadaan.

Watak Hariz pulak yang egois dan mudah marah nih amat bertentangan dengan isterinya si Izzah. Tapi jadi lemah jika menatap wajah isterinya dan hilang segala serabut dikepala apabila mendenar suara isterinya.

Kisah suka duka dalam novel nih sangat best bila ada melibatkan perkampungan yang damai, ombak di pantai dan suasana kota! I like~

Okeh, nak abeskan novel nih sambil dengar mp3 zikir2 Hijjaz/Ustaz Badrulamin nih pon best gak.

P/s: Missing you so much! :)

Thanks,

Hafizd Yahaya

Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Please leave your comment here =)