Monday, November 3, 2008

Pelik lah

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

Cube tengok ape yang pelik kat Kuceng nih? Ape yang nampak pelik dan macam cacat sket... Gamba Kuceng nih aku amik mase kuar lunch last week kat Teluk Ramunia. Aku singgah kt gerai makanan yang berderet2 kat Sungai Rengit and start order makanan. Tetiba muncul la Kuceng kaler oren nih. Jantan sebab muka die lebar dan badan die pon agak gempal. Dah dapat figure out ape yang pelik kat Kuceng nih belom? Ok, tenung balik lama2 sket.

Inilah yang pelik itu. Korang nampak tak tapak kaki depan die macam ade kaki lebey!!! See it right? Nih la first time aku tengok. Pelik tapi benar. Maha suci Allah. Die maha Pencipta segala-galanya. Terkesima aku tengok, tapi aku rasa Kuceng tuh macam OK jek. So aku just assume die tak mengalami kompilasi pape. Correct me if I am wrong ok, I never saw this kind of foot lah~





...........................




Yang sekor nih plak aku jumpe kat tepi opis kat Ramunia. Chumel n pemalu! ahaks.. Sape2 nak bela boley contact aku. Fyi, die nih ke-se-ekoran jek. hoho, ade ke term ke-se-ekoran tuh?? Tapi aku selalu tengok ade bapak hanjing yang slalu chase die.Mebe biler besar die nih RIVAl bapak hanjing tuh kot~ Sian die sebab kecik2 dah kene buli.

Hello~ Isn't me you looking for???

2 comments:

  1. perrghh!!! hari2 aku post.. mentang2 ade tenet.. mmg lepas gian abes.. hihi.. #1st komen nih abaikan yer

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)