Sunday, June 16, 2013

Aktiviti menyedut Movie di Torrent!

 

Salam sejahtera semua,

Macam dah dapat momentum menaip di blog semula. Rasa macam dah lama tak update dan baca blog-blog yang bagus di dunia tanpa sempadan nih. Seriously sangat leka!

image

Jeng jeng jeng.. nih la activity bila UNIFI yang quota download bergig gig tuh tak digunakan time hari hari biasa. Activity menyelam dan menyedut movie yang agak baru dan jugak lama. Teknik nya senang, ON PC, search Movie apa yang nak kat Torrent website, pastu apa lagi, Tengok dulu Seed yang paling banyak dan tak lupa jugak baca sekali imbas comment dulu baru la download.Then tido or pegi la mana2. Selalunya aku akan que up the movie lepas Isyak, then tido. Pagi Subuh esok aku akan shutdown PC.

Lagi satu, bila outstation naik flight MAS, banyak kot movie movie baru dan lama yang dah stored kat flight yang baru  nih.. In-Flight entertainment. OneMH katanya. Cuma lagik best untuk domestic flight nih ada WIFI jugak laa.. Movie sometimes bosan. Better reading than watching movie. Unless UNIFI server down, leh la sambung Hardisk kat LED TV and layan movie marathon~

Selalunya download cerita omputeh la sb movie Melayu leh tgk kt AstroFirst or Tonton~ hihi..

No comments:

Post a Comment

Please leave your comment here =)