Monday, July 4, 2011

Travelling

Selamat malam kawan2 bloggers. Ok, mari curik masa sket update blog yang bersawang labah nih. Lately banyak plak spam kat comment box entry kat blog nih. Konon2 nya die baca and post comment. Very FUNNY ok! Computer yang scan and put a comment based on content kat dalam entry tuh, walhal dia tak tahu hujung pangkal pon. Just imagine lah kan.. Otak manusia ciptaan Tuhan tuh much much better than machine.

Btw, terlanjur dah membaca Akhbar Harian Metro tadik, secara tak sengaja terclick la plak ikan FireFly kat banner atas tuh sebab tulis iklan Koh Sa Mui! haha.. Memang hajat hati nak melancong since tahun neh belom pegi mana2 lagik. Korea trip terpaksa ditunda sebab tied up with current work load yang sometimes rasa too much. Tapi apakan daya, itulah sumber rezeki asas dan juga tambahan.

Satu lagik, gambar pesawat ringan milik MASWing nih sempat aku snap masa otw balik ke KLiA semasa transit dari LABUAN ke Kota Kinabalu. Lepas nih ada possibility aku re-route ke sini untuk berjalan-jalan di KK if flight fully booked. Smile

MASWing

Yang sebenarnya nak citer pasal FireFly offer nih. Sangat lah menggamit jiwa dan perasaan. Rasa mahu terbang dan relax jer dari KL nih. If possible tour in group yang dapat best price so that boley hangkut satu family gi bercuti, kan? InsyaAllah, ada masa dan rezeki lebih, akan kutunaikan impian ku yang satu nih. Cuti Cuti dalam Malaysia pon not bad terutamanya sebelah Sabah dan Pulau-Pulau di Pesisir Pantai Malaysia nan Indah nih.

Jom holiday!

1 comment:

Please leave your comment here =)