Thursday, February 4, 2010

Jalan-jalan Cyberjaya & Sungai Tekala

Bismillahirahmanirahim & A very good day to bloggers~

Dah nak abes pon minggu nih, maka aku pon akan balik KL sok pagi. Dah 3 hari berkampung kat Labuan nih.hehe..

Mari ikoti chronology bergambar kat bawah nih semasa last week~

whitty

Baby Whitty park kat depan Masji Putrajaya..with kawan die kat sebelah~

arah tuju Arah tuju jalan2

kuzin2 1Family

350 Nih lah tempat mandi manda tuh..dkt ngn Semenyih~

waterfall Air yang sangat fresh n sejjjukkkkk~

510

Seronok yaa aaammmaattt~ I love waterfall!

517 Main air tak puas2..

balik jom

Jom balik~ TQ kazen2 ku sumer~

P/s: Kepada birthday babies for bulan February, Happy Birthday! refer list kt sebelah tuh~

2 comments:

  1. ::: salam hafizd [huhu] pekabar seronoknya tengok hafizd mandi manda di sungai tekala tuh.. tengok jer dah rasa sejuk.. menggigil2 rasa walaupun kat JB ni skrg musim panas [lama dah tak hujan] rajin betul hafizd jalan2 ya.. kat labuan ke skrg ni? ramai tul geng blogger skrg ni berupdate blog di luar kawasan yaaa! [hehe] hebat tul korang.. [re]: yep lama saya tak update, biasalaa hafizd, as usual 1) urusan opis yg melibatkan update lamanweb jugak [hehe] sampai lamaweb sendiri terabai.. 2) sbb saya malas leerrr [huhu] 3) takde gambar menarik nak upload.. insya-Allah, saya akan cuba mengisi ruang2 kosong yg saya tinggalkan.. selamat kembali ke KL bro.. [huhu]..

    ReplyDelete
  2. best nyeeeeee......
    dh lama tak gi mandi sungai ni...very2 long time...huhuhu...

    LiLy

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)