Thursday, October 22, 2009

Buah tangan dari Pakistan~

Bismillahirahmanirahim & A very good day to bloggers~

First of all, abaikan gambar syok sendirik dalam entry nih yer..*dush** Minggu lepas, before si Peja (opismate contoh) terbang ke Myanmar untuk outstation, beliau sempat tepon kawe mase tengah boarding plane and bagitau :

“Apih Chih, baju demo n Cik Ku ado bawoh mejo kawe deh,OK, kawe terbe dulu, all the best guys”

Rupenye dia ada beli baju untuk kitaorng mase gi Pakistan bulan puasa hari tuh.. Sekarang dia kat Myanmar..apa lagikk..Nak lagik lah~ Thanks Peja~ Semoga murah rezeki dan dipermudahkan urusan keje Hook Up Commissioning kat Myanmar tuh~

Buah tangan Pakistan

P/s: Petang nanti aku pon nak outstation gak. Gi melawat rig T17 kat offshore Labuan. So kene naek chopper kat Miri~ To Sayuthy, sorry tak leh pass dodoi kat hang, takdak rezeki =(

P/s/s: Happy birthday to PEM a.k.a Azhar dan si kembar beliau..

11 comments:

  1. erm, nak buah tangan dari labuan... hihuu :)

    ReplyDelete
  2. nak tiru nisa jugak, nak buah tgn dr labuan.. ;)

    ReplyDelete
  3. buah fikiran dr tikam batu xmau ka.. ?

    ReplyDelete
  4. seronok klu ada kawan yg ingat kawan
    gi mana2 ada bawak balik souviner kan?

    ReplyDelete
  5. xpe..aku blh cari dodoi kat labuan ni...klu kepunan sgt, aku dodoi kat bilik ni...whatever it's enjoy naik copper...jgn nakal2

    ReplyDelete
  6. Nisa & Intan : kalo nak, meh sni alamat..nak pos~

    ReplyDelete
  7. Boo-lah:

    bley2...nnti hang buh2 la buah fikiran kt blog hang

    ReplyDelete
  8. secangkir madu merah:

    tuh la kan...tpi kadang bley berharap jer..tapi hampes...haha..

    boley saya...
    boley saya
    boley saya

    berkawan sampai bila?? **iklan tv tuh~

    ReplyDelete
  9. Sayuthy:

    camnih la baru best..hang dah janji nk bkk blog aku 2 hari sekali~ hihuuu

    hang nak dodoi sapa kat bilik tiara tuh?? whatever it is...(ayat citer matahari tv3)..gerun nk naek chopper nih..

    nakal adalah hobi kita berdua~ hoho..hang lagi naughty~!

    ReplyDelete
  10. jgn lupa ole2 akak tau...hehhehe..(dgn tak malunyer mintak..huhuhu...)

    ReplyDelete
  11. u?

    kamoooo kah di gambar itu???

    muhahhaahahahah..mmg tak kelas....lalalalala

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)