Saturday, August 1, 2009

1 year oredy

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

Online dari kampung. Hari nih 1 August 2009, maka sudah genap setahun aku bertapak di dalam company nih. Banyak suka duka pahit manis aku harungi dan pasti banyak lagi perkara suka duka pahit manis akan kuharungi.

Setahun keje tuh cukup ke pengalaman? Dah bley handle project sorang2 ke? Hmm well, I think not 100%. Still, I need guidance and help from seniors and bosses. Ok, next week gonna be new week after 1 year working. Currenly got 2 projects and project2 sampingan to take care. All the best to me and all of you guys too~!!

work = travel = best

9 comments:

  1. wah congrats dah setahun bekerja!

    ReplyDelete
  2. tahniah2 dh setahun keja. saya 1hb ogos genap sebulan keja kat tempat baru...

    ReplyDelete
  3. da setahun ke..aku rase cm baru je..mebi sbb ko slalu travel..ni kena banje aku ni..

    ReplyDelete
  4. sat ja masa berjalan kan..tup tup dah setahun.
    papun selamat bekerja dengan sebaiknya no.

    ReplyDelete
  5. Jazlin:
    thanks~ hehe..all the best to u too~

    NiSa:
    thanks NiSa..all the best to you too~

    ReplyDelete
  6. Aniwati:
    haha..bnjer ko ke? boley jer..hihi..kene doakan aku dimurahkan rezeki dlu lah..laba dinikmati beramai2..hihu~~

    Kak Iza:
    tuh la..kejup je dah nk masuk tahun ke2 saya berposa di KL n mebe kt site lgik...who knows~

    thanks~!

    ReplyDelete
  7. wah..tahniah..

    bile mau kawin?haha

    ReplyDelete
  8. congrats.aku 15/8 ni lak baru nak setaun.hehe.

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)