Monday, June 8, 2009

Jemputlah…

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

Hehe..Selamat bekerje semua. Monday blues..hehe..sungguh mengantuk hari nih sebab semalam jem dari Penang sampi lah KL. Perghhh.. Kol 4 kuar umah, sampi KL kol 10mlm. Apekah itu? Jammed namenye. Naseb baek bukan aku yang drive. Memang naek ‘Syeikh’ lah orang yang drive tuh. Abes rosak hancuss lagu2 kat radio die ubah lirik *wink wink!

Enough bout that and cube tengok gambo kat bawah nih. Apakah itu? Buah durian yang jatuh dengan sendirik malam aku sampi kampung last week. Tu diaa.. last week baru nk post dalam blog. Hoho..sebab pix nih aku baru hupload dari C902 aku. Biasalah, hp kan..memang la lambat sket nk transfer. Bukan macam kamera...

Eh, jup2.Just nak bagitau aku skng nih sangat mengemari Red 104.9~ Lagu besh2~!! Okes, mari kita ikuti cerita bergambar dibawah rmai2:

Senyum suke giler~!!

Sesampainye aku dirumah, terus tercium bau durian yang masyuk. Memanglah, pokok depan umah jek. Tiap2 tahun die berjasa tau~

Nih dia buah itu..Kuning kan isinye.. Close-up sket...hoho

So, conclusion of the entry, jemputlah makan~!! Ngeh ngeh...

9 comments:

  1. wah sedap tuuu huhu.. besh besh. Tak pe nanti kak iza balik bila doyan abah start luruh hehee..

    ReplyDelete
  2. Kak Iza:

    sgat la sedaaapp...hehe..nnti akak amik gmbo gak n buat entry..hehe kasi close up sket...harap2 next month ada lgik durian kt umh..hihi

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~

    ReplyDelete
  4. aku da stop makan durian sejak darjah 5.
    puncanya,lambakkan durian kat tempat aku (simpang durian,jelebu) n bila time aku nak start makan balik,ada ulat kat durian yang kat depan idung aku tu :(

    ReplyDelete
  5. Harith:

    apa yang ko waaaaahh2 kan? =)

    Tajul:

    haha..bley plak..tak sumer durian ade ulat..ko dah kene sumpahan durian nih..hihi...better ko mandi sambil gosok2 badan ko ngn kulit durian...

    HOhOOo~!!

    ReplyDelete
  6. entah kenape sekarang macam tak rasa teringin durian dah pulak. dah puas makan selama ni kot. haha. haritu mak aku offer tanye nak beli durian ke tak, sikit pun tak rasa selera. tak tau la kot kot lepas ni. mungkin sebab cuaca panas macam ni tu tak rasa teringin durian kot hehe

    ReplyDelete
  7. Jazlin:

    hehe...aah kdang2 tuh tak teringin pon nk mkn..tp bila dah teringin tuh yg besh! hehe..

    yang paling best..mkn rmai2..pastuh ade mkn ngn pulut yg dituang santan...perrghhh! marvelous!

    ReplyDelete
  8. waa..mmg chantik isi durian tu..buatlah serawa durian makan ngan roti jala..marvelos giler...

    tp akak pun da lama x mkn durian ..maybe da puas mkn durian masa kecik2 dulu kot...huhuhu

    ReplyDelete
  9. cedapnye doyannnn!!! dh lama x makan.. *leleh* haha

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)