Sunday, June 28, 2009

DSLR

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

Dah lama nak post pasal DSLR nih. Salah satu faktor aku beli DSLR D80 aku tuh sebab picture kat bawah nih. Sumer nih masa time aku kat Labuan. Hoho.. Jenuh aku cari each folder gambo DSLR and pemiliknya. For time being, yang nih aku berjaya jumpa and post nih pon macam agak serabut. Magrib dah nak abes Pitya ooiiii~!!

In summary, ade 3 biji DSLR. Aku and Shamani masing-masing pemilik Nikon D80 and D90. Manakala si Sayuty plak pemilik Canon 350D.( Shamani lagi terer dari aku and lebey terer dari Sayuthy). Otai tuh~!!

Selepas waktu bekerja, masing2 menghalakan senjata masing2 untuk shot pictures. For time being gak, aku dah kurang amik gambo sebab belom jmpa geng kat KL. Kalo balik kampung or jalan2 keluar Kota baru bley amik.DSLR Boolah je aku tak sempat amik..Kat KL nih hutan batu~ aiiyakkkss…. Any suggestion nak amik gmbo kt area2 KL please?

Btw, sok dah keje~ Selamat kembali betugas~!! It’s a maniac Monday! Jangan lupa plak menjengok ke blog yang lagi satu. Just click HERE!

Baby-baby DSLR

Sayuthy ngn Canon 350D Shamani dengan Nikon D90

D80 milik saya~

Tak bley tinggal DSLR~Faizul and Shamani

14 comments:

  1. gmba 2nd nice~
    modelnya juge hahaha [-kidding-]

    ReplyDelete
  2. ooo otai dslr,
    kak iza budak baru belajar, jadi kena main kat luar pagar (sementara nak pandai) :D

    ReplyDelete
  3. A|eXandria:
    gambo tuh lawa sebab tuan punya blog yang amik~ mane bley tuan punya kamera amik gmbo sendirik~

    ReplyDelete
  4. Kak Iza:
    eh..jgn main luar pagar je. u should merge yourself with the others...dpt tukar2 pandangan n concept of taking pictures..heheh

    lgi cepat kalo dok ngn geng2 yang dah otai..and the otai is not me..yet to be la~ hihi

    ReplyDelete
  5. wow! sgt kagum!
    I like to pose, luv taking picture too,
    but the thing is i x pndai nk tgkap gambaq yg chantek2. x pandai!
    dengki woh kt org ade DSLR pehtu tgkap gambaq pon cun cun!
    ces ces

    ReplyDelete
  6. aku pakai kamera hp je lagi dgn kamera biasa2,hehe.tapi best la gambar2 guna kamera tu.

    ReplyDelete
  7. salam pitya,
    bila hg nk ambik gambg aku lagi..
    napa aku call tak angkat :(

    ReplyDelete
  8. kat kl takdok geng katernyerrr.. sampai ati pitya tewww.. uhuhu

    ReplyDelete
  9. waah, besh2. nak dslr gak :P

    ReplyDelete
  10. Lun:
    hehe..you like to pose?? orait then..come and be my model..hahah

    ala..lecturer tak leh bli satu ke??...bnyk event oo kt kolej~ hihi

    ReplyDelete
  11. Tajul:
    yerpps..mana2 camera pon takpe..asalkan orng tuh minat n kreatif...tp kalo gne dslr..lg sharp~ hihi zoom tak pecah dooowhhh~

    ReplyDelete
  12. Sayuthy:
    Salam..
    Hang bukan ada dpn aku nk amik gmbaq.
    Aku kan p umrah..tu tak angkat phone :) hehe..sorry eh~

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)