Saturday, November 1, 2008

From now onward

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

Salam bahagia buat semua. Pergh.. lama giler tak hapdet blog nih. Bukan nak update, tapi tak sempat. Kalo sempat pon, tak dapat connection plak. Trimas la kepada peminat2 setia blog nih.Tanpa anda semua, blog ini tiada maknanya~ FYI, kat hotel yang aku stay skang (nama hotel dirahsiakan) kene bayar RM31 untuk 24hour. Sangat tidak berbaloi! Diulangi TIDAK berbaloi. Kenapa? Aku balik keje (keje le sangat!!!) lebey kurang magrib dah. Ding dong ding dong kat bilik hotel sambil tngok Buletin Utama dah dekat kul9. Then turun makan plak + chit chat ngn dak2 hotel yang chumel2 (ladies yang jaga restaurant + receptionist) smpai kul10 lebey. Bila mau online daa~ Kalo kat opis plak, sibuk g panjat Topside and rasa bersalah plak kalo gune nk hapdet blog.. Muhahaha..check email and baca blog buley consider ok lah..Fyi, skang aku stranded kt Bangi, umah kazen sb nk balik KL sudah lewat malam and for sure LRT dah takdek and definately taxi akan ketuk aku sebab dah lebey kol12 malam. Tdo je la umah kazen aku kt Seksyen I. Btw, kat sini dapat free connection WIFI, mebe students MFI yang menyewa kat sebelah tak secure connecion derang. hihi. Sebelum terlewat, nak wish :

Selamat hari Raya Enam and Selamat Hari Deepavali!

ATTENTION!!!

After this, sumer gambar2 dalam blog ini akan mengunakan gambar2 yang diambil dari Handphone SE c902 aku. hehe..tidak bermakna aku akan melupakan Canon Powershot A400 aku.. Sila refer pic dibawah untuk tengok quality gambar SE C902..

Hai~Poyos siot - nih gne C902 aku amik kat opis Romania. Yang kat bawh nih plak iklan henpon aku kt LRT KLCC


**Nota kaki & tangan [tiru Dieyla]
Aku tak sempat abeskan puasa 6 and cuma sempat abeskan 4 hari jek..tup tup dah abes Syawal. Sedihnye...

4 comments:

  1. Cit Pooda..! pinjam henpon aku tak ngaku.. hehe!

    ReplyDelete
  2. yolah..nnti aku pulangkan kat ko.. =p

    ReplyDelete
  3. Moroka:
    haha.. tengs.. mmg lawa =)

    ReplyDelete

Please leave your comment here =)